Manuel Cid: “No se’ns ha de tractar com a malats mentals sinó com a persones que tenim una altra manera de veure les coses”

Quart episodi de la sèrie d’entrevistes #Matealestigma. Manuel Cid, un jove de Es Castell, Menorca, és l’encarregat d’un dels córners del Pavelló Bintaufa. Arran de la col·laboració de la Fundació Hestia, patrocinador principal de l’Hestia Menorca, i de la Fundació per a Persones amb Discapacitats de Menorca, Cid va subscriure un contracte d’inserció laboral.

Cada partit que Hestia Menorca juga a casa, allí està Manuel, amb el seu millor somriure, el que transmet les seves conviccions sobre la diversitat mental i la confiança en que projectes com el #Matealestigma de la Fundació Hestia sigui capacitat de donar visibilitat a aquesta diversitat.

“Cada un té una percepció de la realitat diferent, no cal tractar-nos com si fossin, si fóssim, malalts mentals sinó com a persones normals que tenim una altra manera de veure les coses”, sosté Cid.

Com Cid, Martín Méndez, beneficiari del projecte també ha volgut donar el seu testimoni.