El sector fundacional rep l’any reivindican l’èxit de Demos 2019

L’Associació Espanyola de Fundacions, en què s’integren més de 800 entitats del sector fundacional, entre elles la Fundació Hestia, ha donat la benvinguda a l’any nou reivindicant l’èxit de Demos 2019 amb un vídeo-resum.

La tercera edició del Fòrum de Fundacions i Societat Civil, que va comptar amb l’assistència de Susana Subirà, directora de la Fundació Hestia es va celebrar el passat 3 de desembre a Madrid amb més de 650 asistentes.

45 activitats en 8 espais diferents, 80 ponents, 12 hores ininterrompudes d’activitats, continguts 100 per cent paritaris i 7 hores de trending topic van convertir Demos 2019 en l’escenari perfecte per visibilitzar el compromís de fundacions i societat civil amb l’Agenda 2030 i amb la lluita contra el canvi climàtic.

Tags:
,