Els mitjans de comunicació s’impliquen en el #MatealEstigma

El Mundo, Menorcaaldia, Cadena Ser, El Correo, En Castilla la Mancha, Radio La Roda, Menorca, El Far.cat, ElDiadigital.es, Ib3, Menorca, FEB, Diari del Maestrat, El Periòdic, InfoGràcia…i, recentement, Marca.

Els mitjans de comunicació se sumen al #MatealEstigma amb reportatges, mencions i entrevistes que ajuden a la Fundació Hestia a donar a conèixer el seu projecte de sensibilització sobre activitat física i salut mental, un projecte que, entre altres accions implica el patrocini de l’Hestia Menorca.

La última d’aquestes valuoses aportacions l’ha protagonitzat Marca.com que va incloure en la seva edició del 27 de desembre, de la mà de Fernando Soria i en el marc del blog ‘España se mueve’, un article sobre els “Nadal inclusius amb #MatealEstigma” , una jornada d’integració i sensibilització promoguda per la Fundació Hestia.

‘España se mueve’ és un moviment per la salut liderat pel Consell Superior d’Esports, que té com a objectiu promoure hàbits de vida saludables en la societat espanyola, a través de l’foment de l’esport i l’activitat física.

Precisament, la contribució de l’activitat física en el benestar emocional i el seu potencial per integrar persones amb malaltia mental, juntament amb la lluita contra l’estigma, són les claus de el projecte #MatealEstigma.