Els tutelats de la Fundació Hestia participen en un taller inspirat en Sant Jordi

Els tutelats de la Fundació Hestia han participat en els tallers de manualitats que s’han programat aquest mes d’abril i han servit de preparació de la festivitat de Sant Jordi. En aquest context, s’ha treballat amb els elements clau de la llegenda del cavaller: el drac i la rosa.

Els tutelats han elaborat unes arracades amb una petita rosa vermella i uns punts de llibre. Aquests elements ha estat exposats al vestíbul principal de Hestia Duran i Reynals, on han compartit punt de venda amb altres usuaris de l’Hospital de Dia i de la Unitat de Salut Mental del centre que Hestia Alliance té a l’Hospitalet de Llobregat.

La iniciativa, que pretén promocionar els punts de trobada i la socialització de les persones que estan sota la cura de la Fundació, ha tingut molt bona acollida. Cal recordar que és el segon any en que aquest projecte compartit veu la llum amb èxit. La recaptació obtinguda es farà servir per organitzar una activitat cultural i/o de lleure conjunta amb les persones que han participant en el taller.