Fundació Hestia celebra el set tradicional dinar d’estiu

Els voltants de la delegació de Fundació Hestia a Barcelona han acollit el 16 de juny, el tradicional dinar d’estiu en què van participar persones usuàries de la Fundació i de Residència Hèstia Stauros -també ubicada a la barcelonina plaça Karl Marx-, amb el suport de deu professionals, dotze TF que vetllaven en tot moment per les necessitats de les persones més dependents i tres voluntaris.

Un partit de futbol, gimcana, karaoke i bolos catalans, que van ser un èxit absolut, van ser algunes de les activitats que van amenitzar una jornada rematada amb un dinar, després del qual es va jugar a un bingo on es van sortejar menús perquè l’usuari premiat i el seu equip de suport poguessin gaudir d’una nova trobada “a manteles”.

«Els àpats que celebrem tots, a l’estiu i Nadal, són una de les activitats més esperades per la majoria dels usuaris. La intenció és que sigui un dia especial ple de moments i activitats lúdiques compartides entre usuaris, professionals i voluntaris», expliquen des de Fundación Hestia i així ho viuen els usuaris, un dels quals destacava aquest «estar junts», mentre que un altre apreciava el karaoke. «M’ha agradat ¡M’encanta cantar!».

La Fundació, que va aprofitar la jornada per passar enquestes de qualitat, veu interessant l’activitat «per millorar el víncle entre els usuaris i la Fundació. La Fundació està fent un gran esforç perquè cada cop siguin més els usuaris que puguin gaudir i participar en aquesta jornada. Per a molts és un moment d’alegria i per compartir amb allò més semblant “a una família”».

El dinar d’estiu s’inclou en el Pla d’Activitats de Fundació Hestia, una de les peces claus en la tasca d’acompanyament que realitza l’equip tutelar de l’entitat enfocada a la protecció de les persones més vulnerables, la innovació en l’àmbit sociosanitari i de la salut mental, i la sensibilització a la societat sobre aquests valors.