Fundació Hestia presenta el seu pla d’activitats de lleure 2023

Una sortida a la neu, visites al Museu del FC Barcelona o al Mirador de la Torre Glòries o els tallers de Sant Jordi, Festes de Gràcia, Castanyada o Nadal són algunes de les propostes incloses al Pla d’activitats de lleure 2023. La seva presentació va tenir lloc el dijous 12 de gener, entre les 10.30 i les 13 hores, a les sales de reunions de Fundació Hestia amb l’assistència de 40 persones usuàries i sis professionals.

La trobada va permetre iniciar l’any de manera conjunta coneixent de primera mà les activitats programades, a més de facilitar un espai perquè els usuaris puguin compartir les seves inquietuds i es treballi amb ells en el seu compromís quan decideixen a quines voldran assistir-hi. «Vull apuntar-me a totes les activitats que ha proposat, sobretot la de la sortida a la neu i la del Tibidabo», afirmava Jordi, un dels usuaris en apreciar com d’atractives eren les activitats que integren el pla.

Aquesta presentació va tenir lloc gairebé en paral·lel amb la realitzada per ApropaCultura a l’Auditori de Barcelona, a la qual van assistir també usuaris i professionals de la Fundació Hestia, la qual cosa els permetrà, si així ho desitgen, ampliar el programa propi d’activitats, que es va posar en marxa amb la sortida a Setcases de gener.

El pla d’activitats de lleure és una peça clau en la tasca d’acompanyament que fa l’equip tutelar de la Fundació Hestia. Comprometre’s a participar en accions que suposen diversió i aprenentatge, compartir vivències diferents i interactuar amb l’entorn contribueix al benestar i la promoció de l’autonomia de les persones tutelades. Per als professionals que els acompanyen, aquestes activitats suposen una oportunitat de treballar eines i habilitats en uns contextos diferents del que emmarca el dia a dia.