Fundació Hestia gaudeix del Jardí Botànic de Barcelona

“Com sortir de Barcelona i de la contaminació de la ciutat”. Així valorava Jordi la visita de Fundació Hestia al Jardí Botànic. Sense més motivació que gaudir de la primavera, un grup de persones tutelades es va desplaçar el passat 17 de maig a l’emblemàtic jardí de la Ciutat Comtal.

La sortida va constituir una oportunitat perfecta per a passejar per la naturalesa, promovent els hàbits de vida saludable, i per a xopar-se de la labor que el Jardí Botànic de Barcelona realitza per a preservar i donar a conèixer la vegetació de les cinc regions del món amb clima mediterrani, difondre la cultura botànica i naturalista, i promoure el respecte a l’entorn.

En aquest sentit, a més de recórrer aquest singular jardí que se situa al Parc de Montjuïc, els participants van tenir l’ocasió d’acostar-se a “Més que abelles”, una exposició temporal sobre el paper essencial dels pol·linitzadors, especialment de les abelles silvestres, per a garantir la supervivència de la majoria de plantes.

Pla d’activitats

La sortida al Jardí Botànic s’emmarca en el pla d’activitats que Fundació Hestia impulsa amb l’objectiu d’oferir a les persones tutelades experiències que fomentin els hàbits de vida saludable, el sentit comunitari i l’adquisició i millora d’habilitats amb l’objectiu de potenciar la seva autonomia i benestar.