Fundacions pel Clima forma en petjada de carboni i perspectives de la COP28

Fundacions pel Clima, iniciativa a què es va adherir Fundació Hestia l’any passat, continua avançant en l’actualització del sector filantròpic en matèria d’acció pel clima. En aquest sentit, en el marc d’aquesta iniciativa que impulsen l’Associació Espanyola de Fundacions i la Fundació Daniel i Nina Carasso, s’estan organitzant dues sessions en línia per al proper 23 de novembre.

La primera titulada “Despertadors climàtics” abordarà com mesurar i planificar la reducció d’empremta de carboni d’una fundació, prenent l’exemple d’ECODES, mentre que la segona pretén exposar què podem esperar les fundacions de la COP 28, la cimera anual de referència sobre canvi climàtic, que se celebrarà a Dubai entre el 30 de novembre i el 12 de desembre propers.

Ambdues sessions són online i es pot obtenir més informació i formalitzar el registre a la web de l’Associació Espanyola de Fundacions.