La Càtedra Hestia prepara el reconeixement dels projectes seleccionats en la seva segona edició de beques i premis

Setze de l’àmbit sociosanitari i 20 del de salut mental. 36 projectes concorren als Premis Hestia 2019 que promou la Càtedra Hestia en Atenció Integrada Social i Sanitària. Aquests premis volen reconèixer les millors iniciatives en el camp de la recerca en l’àmbit sociosanitari o de la salut mental durant el període 2017-2018 i l’objectiu del qual hagi estat millorar l’atenció als pacients crònics complexos amb alta vulnerabilitat social.

La segona convocatòria d’aquests premis establia tres categories– Millor projecte realitzat o treball publicat, Millor comunicació presentada en un congrés i Millor treball de fi de grau o màster- i ha rebut propostes des d’Almeria, Aragó, Balaguer, Barcelona, ​​Girona, Granada, Jaén , l’Hospitalet de Llobregat, Lleida, Madrid, Mèxic, Múrcia, Navarra, Sevilla i Vic.

Aquestes propostes vénen impulsades des d’institucions de diferent índole, com ara hospitals, instituts de recerca, universitats, associacions, organismes governamentals, parcs sanitaris, centres de salut mental, residències sociosanitàries i hospitals de día.

El lliurament dels Premis Hestia 2019 tindrà lloc el proper 12 de juny al Campus Sant Cugat de la Universitat Internacional de Catalunya, institució que impulsa aquesta iniciativa acadèmica en col·laboració amb la Fundació Hestia. L’acte serà aprofitat, així mateix, per presentar els projectes seleccionats en la segona edició de les Beques de Recerca Hestia.