La Fundació Hestia participa a la quarta edició del Club de Negocis de l’Hestia Menorca

Oferint el balanç de la primera temporada del projecte #MatealEstigma, la Fundació Hestia va participar el passat 29 d’octubre al Club de Negocis de l’Hestia Menorca. Ángel Ruiz Cotorro, director dels Serveis Mèdics de la Federació Espanyola de Tennis i metge personal de Rafael Nadal, va ser el ponent convidat a la quarta edició de la trobada que organitza el club menorquí.

Abans de la intervenció de ponent, la Fundació Hestia va explicar als assistents els resultats del primer any del projecte de sensibilització sobre salut mental que l’entitat ha desenvolupat amb la col·laboració de l’Hestia Menorca i la implicació de mig centenar d’entitats, i que ha beneficiat 800 persones, a més d’exposar els passos fets des de l’inici de la present temporada.

Va prendre el relleu el doctor Ruiz Cotorro amb una completa presentació sobre la trajectòria dels serveis mèdics de la FET i l’incentiu que ha suposat en la creació de la Clínica Mapfre de Medicina del Tennis. Un repàs a la figura de Rafael Nadal, esquitxat d’anècdotes, va complementar el seu testimoni, en què va destacar la seva convicció sobre la necessitat d’adequar l’activitat física a les característiques i l’etapa evolutiva de qui la practica perquè resulti satisfactòria i es minimitzi el risc de lesions.

El doctor Ruiz Cotorro va tenir també paraules d’alè per a la Fundació Hestia i l’Hestia Menorca. “El que esteu fent és molt meritori. Si seguiu endavant amb aquest projecte, difícilment us donaran l’esquena, les institucions, les empreses i la societat”, va emfatitzar.