“Tres entrades, convidat a participar en BCN Sport Films 2024

“Tres entrades”, el curtmetratge produït per la Fundació Hestia i Hestia Menorca en el marc del seu projecte de sensibilització sobre salut mental #MatealEstigma, opta a participar en Barcelona International Sports Film Festival 2024, després d’haver rebut una invitació de l’organització d’aquest certamen que se celebrarà entre el 19 i el 27 de febrer del proper any.

El curt, dirigit i realitzat per The Bendito Studios compta amb la col·laboració de la Fundació per a Personas amb Discapacitat de Menorca i el suport de Destilerías Xoriguer, narra un moment a la vida de tres persones usuàries de La Florida, un dispositiu de salut mental. de Menorca, amb el rerefons del potencial de l’activitat física i el esport per a la integració de persones amb malaltia mental.

Totes les entitats implicades en aquesta producció audiovisual estan a l’espera de la decisió del jurat del BCN Sports Film 2024, si bé valoran molt positivament la seva preselecció. Amb “Tres entrades” són ja quatre els curts produïts per la Fundació en el context del #MatealEstigma, projecte que inclou el patrocini de l’equip de Bàsquet de LEB Or Hestia Menorca.