Tutelats de Fundació Hestia participen en els preparatius de las Fiestas de Gràcia

Un núvol de papallones per voletejar a les Festes de Gràcia 2019. Dins del marc dels preparatius que duen a terme les comissions de treball de decoració dels carrers per les festes del barri de Gràcia de Barcelona, la Fundació Hestia participa en la elaboració d’elements decoratius pel carrer Lluis Vives.

Per aquest motiu, la seu de la Fundació va acollir un taller en el que els tutelats van pintar al voltant de 150 papallones blanques i grogues i decorar-les després amb color negre, seguint les indicaciones de la comissió de festes en la que participa aquest any aquesta fundació vinculada a Hestia Alliance.

La proposta va ser molt ben acollida pels tutelats de la Fundació Hestia, els quals  van participar activament, mostrant-se molt motivats per aquesta nova proposta. Molts d’ells viuen al mateix barri de Gràcia o són coneixedors de l’arrelada tradició de la seva festa major, que es celebrarà entre el 15 i el 21 d’agost.

Tutelats durant l’activitat. FOTO.- FH

Tallers vinculats als recursos culturals i de lleure

L’objectiu d’aquestes activitats és enfortir el vincle entre el tutelat i la Fundació Hestia mitjançant la participació de tallers adaptats a les seves possibilitats, com aquest i l’organitzat el passat mes d’abril amb motiu de Sant Jordi.

Amb els tallers, a la vegada que s’afavoreix la implicació dels usuaris en el funcionament de l’entitat, s’ofereix un espai de contacte, relació i contenció en un marc de confiança pels tutelats, en aquest cas amb l’afegit de potenciar i afavorir la utilització dels recursos de lleure i culturals que la mateixa ciutat de Barcelona ofereix.

A més del taller organitzat a la Fundació Hestia,  els tutelats tenen la opció de participar a les jornades de decoració que organitza la comissió de festes del barri de Gràcia i  que es fan tots els dissabtes del 25 de Maig al 29 de Juny al mateix carrer de Lluis Vives.

Paral·lelament, la Fundació Hestia té programada una sortida conjunta amb tots els tutelats que vulguin sumar-s’hi el proper 19 d’agost per passejar pel barri de Gràcia i gaudir de les seves populars festes.